Industria de electronice isi revine: Dupa Sony si Samsung, si Panasonic intra pe profit

Industria de electronice isi revine: Dupa Sony si Samsung, si Panasonic intra pe profit

luni, 30 aprilie 2018 18:01:32 Europe/Bucharest

Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.

Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.

Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.Producatorul de electronice japonez, Panasonic a revenit pe profit in ultimul trimestru din 2009, inregistrand un castig de 32,2 miliarde de yeni (260 mil euro), datorita reducerilor de costuri si programelor prin care a incercat sa convinga clientii sa aleaga produse cu un consum mai mic de energie, scrie cotidianul american The Wall Street Journal.

Postat în News De:

"Blugento" Admin